"Oh Baby London" Değil! "Oh Baby Istanbul & Antalya" !…

3 Dec
oh baby london ‘da £20.0
     Oh Baby London ve Mud Piemarkaları artık İstanbul ve Antalya’da. Deniz Akkaya’nın birkaç ay önce açtığı ‘Chic Frog’ mağazalarında 0-3 yaş için birbirinden sevimli ve trendy ciciler yer alıyor. Mağazada battaniye, zıbın, tulum, iç çamaşırı, çorap, patik, ayakkabı, yağmurluk, mont, hırka, elbise gibi ürünlerin yanı sıra leopar desenli tulum gibi butik ürünler de var. “Dokuz aydır içerideydim” yazılı tulum ise görülmeye değer.

Yılbaşı için süper bir elbise
Sevimli ayıcık🙂

                                       

Deniz Akkaya :
0-3 yaş grubuna hitap ediyoruz. Ürünlerimiz Londra’dan geliyor. Oh Baby London ve Mud Pie markalarını satıyorum. Benim de kullandığım Bloombaby marka bir ana kucağı ve mama sandalyesi de var. Ayrıca Tom Cruise’un kızının kullandığı çanta gibi bazı aksesuarları getirtiyorum. Mağazada battaniye, zıbın, tulum, iç çamaşırı, çorap, patik, ayakkabı, yağmurluk, mont, hırka, elbise gibi pek çok ürünün yanı sıra leopar desenli tulum gibi butik ürünler de var. Bu tulum şu sıralar yok satıyor. “Dokuz aydır içeride hapistim” yazılı çizgili tulumu ise en çok babalar satın alıyor.
 


Sizinde bebeklerinizin bir stili olsun istiyorsanız bu şirin mağaza tam size göre;

Chic Frog

İstanbul Adres :    Noter Sok. No:26/B PK:34740 Şaşkınbakkal, Kadıköy/İstanbul
Tel:                    0216 478 62 62
info@chicfrog.com

Antalya Adres :    Şirinyalı Mah. İsmet Gökşen Mah. Tankut Apt. No:101/1 Lara/Antalya
Tel:                    0242 316 49 48

info@chicfrog.com

2 Responses to “"Oh Baby London" Değil! "Oh Baby Istanbul & Antalya" !…”

  1. Kova Kadınıyım Ben... December 4, 2010 at 6:13 pm #

    çok güzelmiş ya bayıldım.
    dogru bır karar bence.
    hepsi cok sık.

  2. Gülşah Aydın December 5, 2010 at 10:50 am #

    evett hemde çok şekerler🙂

Leave a Reply

