Gece Kıyafetleri – Varan 2

8 Dec
Sizlere gece kıyafetlerinin devamı gelecek demiştim. Renkleriyle ve modelleriyle eminim ki çok hoşunuza gidecek. Seçim yapamadım, hepsi tasarım harikası. Gözleriniz şenlensin…

                                       

                             

5 Responses to “Gece Kıyafetleri – Varan 2”

  1. Moda Kuşu December 9, 2010 at 4:09 pm #

    Kırmızı uzun elbiseyi istiyorum sanırım🙂 Çok beğendim…

  2. Gülşah Aydın December 9, 2010 at 6:04 pm #

    🙂 dikimi oldukça basit aslında ama inanılmaz hoş bir model bencede. zevklerimiz aynı ne güzel :))

  3. Kova Kadınıyım Ben... December 11, 2010 at 12:56 pm #

    kaynak nedir bu fotolar için.alışevriş sitesı ise
    bakıp göz atsak hiç fena olmucak gibi.

  4. Gülşah Aydın December 11, 2010 at 6:27 pm #

    çeşitli moda sitelerinden ve markalardan derlediklerim bunlar malesef alışveriş sitesinden bulmadım ama eger bulursan bana da söyler misin?😉 Diktirilebilir veya kombine edilebilir diye düşünmüştüm🙂

  5. Anonymous January 18, 2011 at 11:02 am #

    hepsi birbirinden güzel bu tasarım elbiselerin,diktirmeyi düşünenlerin işlerini kolaylaştıracaksınız. Teşekkürler, emeğinie sağlık..

Leave a Reply

