Topuz Yapabiliyorum! Müthiş Tasarımlar…

30 Jan
Tüm kadınlara yakışan, feminenlik katan bir model: Topuzlar. Yandan, tepeden, ortadan ikiye, sımsıkı, dağınık, vb… Bence bir kadının yüzüne yakışabilecek, en asil duracak saç modellerindendir topuzlar. Çünkü, kendi yüzünüze uyumlu topuz modellerinden illaki birini yakıştırırsınız. Bulunca da, hem şık hem alımlı bir kadın olursunuz… 
Saçımız, kıyafetimizi tamamlayan en önemli aksesuarımızdan birisi olduğunu hiçbir zaman unutmayın. Birkaç küçük tüyo vermek gerekirse, yüzünüzün hatları çok düzgünse, sımsıkı topuzlar yapabilirsiniz. Tüm bakışlar yüzünüzde olacağı için makyajı da iddialı olmalı tabii. Eğer iri yüzhatlarına sahipseniz, dağınık ve gevşek topuz modelleriyle alımlı görünebilirsiniz. Yüzünüz yuvarlak yada oval ise, tepesi bombeli bir topuz ideal olabilir. İnce ve uzun bir yüzede yandan topuz yakışacaktır. Tabi ki, zaman içerisinde kendiniz farklı modeller deneyerek, kendinize yakışan modeli bulmanız en ideali olacaktır. Farklı stillerdeki topuz modelleriyle, elegant ve sofistike bir görünüme sahip olmak çok kolay aslında.
Gel gelelim, topuz modelleri her yüze, her ortama değişebileceği gibi illa kuaförün yolunu tutarız sanki çok zormuş gibi.😉 Çok şükür bu konularda elim yatkındır ve saçımla iyi geçinebiliyorum. Uzun olmasından mütevellit, farklı farklı modellere rahatlıkla yapabiliyorum. Tabii bu işi çok daha profesyonel bir sunumla yapan, Lilith Moon ile tanıştırmak isterim sizleri :)) Müthiş eli yatkın, hem farklı hemde çok şık modelleri kamera karşısında kendisi yapıyor. Benim gibi sizlerde eminim, Lilith’e hayran kalacaksınız, modellerine bayılacaksınız. El mahareti ve stilleri çok asil ve çok modernize. Favorilerimi ve çok kısa zamanda kuaför edasıyla yapabileceğiniz birkaç modeli sizlerle başbaşa bırakıyorum🙂
 
 

One Response to “Topuz Yapabiliyorum! Müthiş Tasarımlar…”

  1. touch the sky January 31, 2011 at 8:58 am #

    kabının yöntemine bayıldım son video da benim favorim oldu çok teşekkürler yaplaşım için :))
    ayrıca son final result sahnesindeki kafa büküşleri de diğer favorim :)) hehe ne komik

Leave a Reply

